Informatii retur produse

Daca intampinati o problema cu un produs, sau acesta nu corespunde comenzii dumneavoastra iar problema nu a fost rezolvată de catre personalul nostru va rugam sa ne returnati produsul (conform instructiunilor primite de catre consultantii nostrii).

Ne puteti contacta: Telefonic – 0765.343.418 sau 0734.564.000 ; prin intermediul e-mail-ului – E-mail: contact@kokoa-couture.ro

OBSERVATII

Produsele cumparate/comandate de pe site-ul www.kokoa-couture.ro se pot returna, conform legislatiei in vigoare reglementata prin OUG 34/2014, puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea acestora (din momentul receptionarii).

 

Produsul se poate returna respectand cerintele noastre, precum si luand la cunostinta daca produsul este eligibil pentru retur, conform Capitolului 8 din Termenii si Conditii. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad in sarcina dumneavoastra daca produsele sunt returnate din vina dumneavoastra sau in sarcina noastra daca produsul are defect sau trebuie inlocuit. Daca produsul returnat de dumneavoastra este eligibil, nu prezinta urme de deteriorare, este returnat in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, etichete intacte, documente insotitoare, daca este cazul impreuna cu produsele primite cadou, banii se ramburseaza in termen de 14 zile de la primirea acestuia, intr-un cont (IBAN) indicat de dumneavoastra.

 

In cazul in care se constata diferente intre produsul livrat initial, inlocuri, deteriorari sau produsele / serviciile nu sunt prezentate cu toate documente si etichetele originale, Vanzatorul va putea amana rambursarea banilor si refuzul primirii produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad in sarcina dumneavoastra. In cazul in care in termen de 14 zile de la primirea solicitarii de rambursare produsul / serviciul nu a ajuns la Vanzator, acesta va amana rambursarea sumei pana la primirea produsului si inspectarea acestuia.

 

Banii dumneavoastra, proveniti dintr-un retur se pot folosi pentru a comanda un alt produs, cu valoare egala sau mai mare (achitand diferenta prin ramburs), cu conditia ca efectuarea comenzii sa se efectueze telefonic sau prin e-mail.

 

    0
    Coșul tău
    Coșul este golInapoi la magazin